دوره آموزش سئو از سطح مقدماتی تا پیشرفته + تریک های تخصصی سئو

سئو چیست ؟ 

سئو  به بیان ساده یعنی بهینه سازی وبسایت برای موتور های جستجوی گوگل و جذب مخاطب و مشتری از گوگل به وسیله رسیدن وبسایت ما به صفحه اول گوگل در حوزه کاری ما.

دوره آموزش سئو-کنترل وب

سلااام دوستان ، به صفحه ی دوره آموزش سئوی سایت کنترل وب خوش اومدید❤️

این روزا معمولا وقتی میخواید قیمت یه محصولی رو سرچ کنید حالا اون محصول میتونه لباس ، دوره آموزشی ، لوازم الکترونیکی یا هر چیز دیگه ای باشه یا اصلا میخواین راجب موضوع یا کلمه ای اطلاعاتی کسب کنید، اولین جایی که سراغش میرید گوگل هست.

حالا شما وقتی توی گوگل اون کلمه رو سرچ میکنید یه سری سایت ها برای شما نشون داده میشه که این سایت ها توی صفحه اول گوگل و توی صفحه اول ، به ترتیب از لینک 1 تا لینک 10 هستن. 

حالا این سایتها چطور به صفحه اول گوگل و رتبه های بالا رسیدن ؟ تمام این سایتها با سئو به جایگاهی که دارن رسیدن و هرچی که یه سایت رتبه ی بهتری توی صفحات گوگل انجام داده باشه نسبت به سایتهای زیردستش سئوی بهتری انجام داده و طبیعتا مخاطب و فروش بیشتری هم خواهد داشت.

دوره آموزش سئو 

رسیدن به صفحه اول و لینک های اول گوگل به این راحتی ها هم نیست .سئو فرایندی است که علاوه بر نیاز به داشتن مهارت بالا و دانستن فنون و اصول آن نیاز به صبر و استمرار زیادی دارد. پس شما نیاز به یک آموزش اصولی و حرفه ای خواهید داشت که هزینه و زمان با ارزش خود را سوخت نکنید.

انواع سئو :

سئو کلاه سیاه ☠️ (Black Hat Seo) :  

تا چند سال پیش خیلی از سایت ها با این روش به رتبه های خوب گوگل میرسیدند. سئوی کلاه سیاه یعنی کاملا مخالف با چهارچوب ها و قوانین گوگل فرایند سئو رو انجام بدیم .امروز با الگوریتم های بسیار پیشرفته ای که گوگل روز به روز اونا رو ارتقاء میده خیلی زود متوجه  این موضوع میشه و صفحه شما رو از نتایج حذف میکنه.

سئو کلاه خاکستری 👻(Gray Hat Seo) :

سئوی کلاه خاکستری که متداول ترین شيوه بین سئوکاران است یعنی شما کاملا طبق چهارچوب ها و قوانین گوگل عمل میکنید اما بعضی جاها یکم به جاده خاکی میزنید و در حدی که گوگل سایت شما رو پنالت نکنه زیرآبی میرید که این موضوع میتونه سرعت سئوی سایت شمارو تا حد زیادی بالا ببره .

سئوی کلاه سفید😇 (White Hat Seo) :

سئوی کلاه سفید یعنی شما فرایند سئوی سایتتون رو کاملا طبق قوانین گوگل انجام بدین.

انواع سئو-کنترل وب

تیزر دوره جامع طراحی سایت-کنترل وب

آموزش جامع طراحی سایت

با شرکت در یک دوره خوب می توانید سرعت پیشرفت خود را چند برابر کنید. دوره جامع کنترل وب یک دوره معمولی نیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *