نصب المنتور در وردپرس

نصب المنتور در وردپرس در کوتاه ترین زمان ممکن!
نصب المنتور در وردپرس خیلی سادست و شما میتونید فقط با چند تا کلیک توی پیشخوان وردپرس خودتون المنتور رو از مخزن وردپرس نصب کنید و از این صفحه ساز جذاب روی سایتتون نهایت لذت رو ببرید.
توی این مقاله از صفحه آموزش وردپرس سایت آموزشی کنترل وب قصد داریم نصب المنتور رو به ساده ترین روش ممکن به شما آموزش بدیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید:)
نصب المنتور در وردپرس-کنترل وب

نصب المنتور در وردپرس نسخه معمولی و رایگان 

 

المنتور در دو نسخه رایگان یا همون معمولی و پرمیوم عرضه شده که نسخه پرمیوم اون نسبت به رایگان امکانات و المانهای طراحی خیلی بیشتری رو در اختیار شما قرار میده.

المنتور رایگان رو میتونید از خود مخزن وردپرس دانلود و نصب کنید که ما هم توی قدم اول میخوام نصب المنتور معمولی رو فقط با چند کلیک ساده بهتون آموزش بدیم.

برای نصب المنتور در وردپرس کافیه که توی قدم اول از پیشخوان وردپرس خودتون وارد بخش افزونه ها بشید.

 

نصب المنتور-کنترل وب

 

حالا از این قسمت روی گزینه ی افزودن کلیک کنید و وارد بخش افزودن افزونه جدید بشید.

کافیه توی صفحه ای که برای شما باز میشه توی فیلد جستجوی افزونه سرچ کنید elementor و افزونه ی المنتور معمولی برای شما بالا میاد که این افزونه بیشتر از ۵ ملیون نصب فعال داره!

 

افزونه المنتور-کنترل وب

 

حالا برای نصب المنتور در وردپرس کافیه که روی گزینه نصب کلیک کنید. بعد از اینکه افزونه برای شما نصب شد روی فعال سازی کلیک کنید و افزونه خودتون رو فعال کنید.

 

شما به همین سادگی تونستید المنتور معمولی رو فقط با چند تا کلیک ساده روی وردپرس خودتون نصب و فعال کنید.

اما اگه شما قصد داشته باشید که یه سایت حرفه ای رو طراحی کنید، امکانات افزونه المنتور نسخه معمولی برای شما کافی نیست و شما باید نسخه پرمیوم و غیر رایگان اون رو هم روی وردپرس خودتون نصب داشته باشید!

 

تفاوت المنتور نسخه معمولی و پرو (پرمیوم) 

 

اولین سوالی که بعد از آشنا شدن با افزونه المنتور برای شما پیش میاد اینه که نسخه رایگان المنتور چه تفاوتی با نسخه پرو اون داره و اگه فقط نسخه رایگان رو نصب داشته باشیم چی؟

اگه بخوایم خیلی ساده پاسخ این سوال را بدهیم در واقعا تفاوت در میزان امکانات و رفع یک سری محدودیت ها در المنتورپرو است.

در نسخه پرو یک سری ویجت ها به منظور رفع محدودیت ها برای کاربر اضافه شده و قالب های آماده ای برای بخش های مختلف سایت وجود دارد.

از دیگر مزایای المنتورپرو قابلیت اضافه کردن css سفارشی به آن است که به کمک این بخش میتوان خیلی از محدودیت ها را رفع کرد.

پس اگه قصد طراحی یه سایت شیک رو طبق سلیقه خودتون دارید حتما به نصب نسخه پرو المنتور هم نیاز پیدا میکنید.

 

حتما باید نسخه پرو المنتور رو بخریم یا میتونیم اون رو رایگان نصب کنیم ؟

 

اگه توی گوگل سرچ کنید نصب رایگان المنتورپرو قطعا یه سری سایت برای شما بالا میاد که این افزونه رو بصورت رایگان برای شما قرار دادن!

اما سوال اینجاست که با وجود این سایت ها چرا ما باید نسخه پرو رو حتما بخریم و اون رو رایگان دانلود نکنیم ؟

رفقااااای گلممممم! باید اینو بدونید که تموم افزونه های پرمیوم که داخل ایران قابل استفاده هستن همه نال شده هستن و شما هیچکدوم رو بصورت کاملا اورجینال استفاده نمیکنین.

اما نکته اصلی اینجاست که شرکت هایی که داخل ایران این افزونه ها رو میفروشن مسئولیت نال کردن این افزونه ها رو هم بر عهده میگیرن و شما خیالتون راحته که اون افزونه کد مخربی داخلش وجود نداره و بصورت اصولی نال شده چرا که اکثر شرکت های معتبر فروش افزونه به شما بابت خرید پشتیبانی میدن.

اینجاست که شما ممکنه گول بخورید و از یه سایت غیر معتبر اون رو بصورت رایگان دانلود کنید و بعد از مدت ها ممکنه تمام زحماتی که توی سایتتون کشیدید با وجود کد های مخرب و هک شدن سایتتون از دست بره!

پس من اگه جای شما باشم ترجیح میدم یه هزینه ی کمی رو برای خرید این افزونه ها از یه شرکت معتبر بپردازم اما خیالم از بابت سالم بودن افزونه راحت باشه.

 

برای نصب المنتور در وردپرس البته نسخه ی پروی اون در ادامه مقاله همراه ما باشید.

 

نصب المنتورپرو در وردپرس

 

بعد از اینکه افزونه المنتورپرو رو از سایتهای معتبر ایرانی خریداری کردید اون سایت به شما یه لایسنس میده که اون افزونه رو فقط روی سایت خودتون میتونید نصب و فعال کنید.

بعد افزونه رو بصورت یه فابل زیپ به شما ارائه میده که میتونید اون رو دانلود کنید.

اون فایل زیپ رو باید استخراج کنید چون پوشه اصلی المنتورپرو شما داخل اون فایل زیپ دانلودی قرار داره.

بعد از اینکه پوشه ی دانلود شده رو استخراج کردید، یه پوشه المنتورپرو بصورت زیپ داخلش وجود داره که شما باید اون رو داخل وردپرس خودتون بارگذاری و نصب کنید.

 

نصب المنتورپرو در وردپرس-کنترل وب

 

حالا کافیه که وارد پیشخوان وردپرس خودتون بشید و از بخش افزونه ها، افزودن رو بزنید و ایندفعه از قسمت بالای صفحه بارگذاری افزونه رو بزنید و فایل زیپ افزونه خودتون رو بارگذاری کنید.

بعد از اینکه بارگذاری کامل شد روی گزینه نصب کلیک کنید تا افزونه برای شما نصب بشه.

تبرررریک ! شما به همین راحتی تمام مراحل نصب المنتور در وردپرس رو گذروندید. حالا میتونید وارد برگه خودتون بشید و ویرایش با المنتور رو بزنید و صفحات خودتون رو از صفر با المنتور طراحی کنید.

اگر دوس دارید طراحی با المنتور و ترفند های المنتوری رو بیشتر یاد بگیرید میتونید به صفحه آموزش المنتور سایت ما مراجعه کنید و آموزشهای رایگان بینظیر مارو دنبال کنید و از این صفحه ساز خارق العاده نهایت لذت رو ببرید.

به نظر شما المنتور چه کمبود هایی داره که باید جبران بشه؟ نظرتون رو برامون کامنت کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط